Enise Gülşah Yılmaz’ın Mektubu

Hayatıma

Aşkım,

 Bu mektubu sana olan sevgimi biraz daha anlatabilmek için yazdım. Seni Seviyorum.

Bi kadin seversin incinmesini istemez korursun, bi çocuk seversin her şeyinde yanında olursun, ben bi adam sevdim ve ömrümü verdim… Ömür ya bu, öyle kolay kolay feda edilmiyor. Her şeyden önce güvenmen gerek, her an yanında olacağını, her sendelediğinde seni tutacağını bilmen gerek. Tabi tek güvenmekle de olmuyor bi de deli gibi sevmen gerek, onun sevgisini sadece yüreğinde değil tüm vücudunda hissedip ona her baktığında aşkla bakıyor olmak gerek…

 

Sana sık sık söylerim seni ilk günkünden daha çok seviyor ve özlüyorum diye, son 1,5 yıldır sevgimin kat kat arttığını bil. Ne mi değişti? Hamileliğimin ilk gününden itibaren öyle destek oldun ki bana. İlk aylarda mide bulantısından yemek yiyemedim sen girdin mutfağa, ağır işlerle uğraşmayayım, yorulmayayım diye ev ile ilgili işlerle sen ilgilendin, yeri geldi yorgunluktan kolumu kaldıracak halim kalmıyordu ve sen keyifle yıkıyordun beni. Bi de ayak şişmeleri başlamadı mı? işte o zaman biraz olsun rahatlıyım diye masajlar yaptın. Hamilelik süresince her olumsuz olaya karşı ilk başta sen tıkadın kulaklarımı, akşamları koltukta uyuya kalınca sırf o akşam meyve yemedim diye üşenmeden meyveler sıktın getirdin.

Evet birine mektup yazılacaksa o sen olmalıydın. Biliyorsun artık çalışmıyorum, hayatımın en büyük kariyerini evde oğlumuza bakarak yapıyorum ve sana bu geçen zaman içerisinde hediye alamadım. Belki alamadığım hediyeler yerine bu mektubu kabul eder ve duygularımı daha iyi anlarsın.

Hep söylersin ya sen benim her şeyimsin diye, canım sevgilim sen de benim her şeyimsin. Selim doğduktan sonra zor zamanlar geçirdim, uykusuz gecelerde en büyük destekçim oldun, biraz daha uyumam için, Selim’i yanımdan alıp sessizce çıkardın odadan. İlk zamanlar sütümün gelmesi için ne çok uğraştık evet uğraştık diyorum çünkü bu süreçte bir an bile yalnız bırakmadın, stres yapmamam için neler yaptın neler ve başardık sütüm oğlumuza yetti hatta arttı bile. Sana yazmak istediğim çok şey var ama buna ne sayfalar yeter ne de kelimeler.

Asla yapamayacağın sözleri vermezsin bana, evlenmeye karar verdiğimiz zamanı hatırlıyor musun, o kocaman köpek ve koca bir demet gülle geldiğin ve sokağın ortasında evlenme teklifi ettiğin günü, ben hiç unutmuyorum. Bu evlilik asla sıradan olmayacak, bizim evliliğimiz asla diğerleri gibi olmayacak demiştin, haklısın bi tanem bizim evliliğimiz asla öyle olmadı. Yıllar geçtikçe güzelleşti olgunlaştı, evliliğimizdeki aşk, romantizm her yıl daha çok arttı. Evimizde hala mumlar yanar ve en sevdiğimiz müzikle dans ederiz saatlerce…

Bilirsin hayatta insanlara karşı korkardım, hep bir adım geri atardım ama uzun zamandır senin yokluğunun dışında hiç bir şeyden korkmuyorum ve biliyorum ki sendelediğim her an sen benim yanımdasın ve ben biliyorum ki hayatta başımıza ne gelirse gelsin biz hep el ele olup hep yeniden başlayacağız.

 

Seni ve oğlumu çok seviyorum….

 

 

 

Bir Cevap Yazın

